Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 11-04-2015 15:55:37
Computers & Telefonie

Vodafone komt overeenkomst niet na!

[quote=mandy1990 schreef op zaterdag 11 apr 2015, 10:32]beste vodafone,

ik heb 2 april jongstleden direct een e-mail naar jullie verstuurd. nogal vreemd dat jullie nu een reactie gaan plaatsen dat ik geen mail gestuurd zou hebben, zeker aangezien ik over en weer met jullie gemaild hebt. het lijkt er op of jullie het willen doen laten overkomen alsof jullie niets verkeerd hebben gedaan of dat er van mij kant uit laksigheid bestaat door het niet versturen van een e-mail. beetje jammer dit.

beste mandy1990,

bizar uiteraard de reactie van vodafonewebcare.
maar is het opgelost voor u nu ?
heeft vodafone met terugwerkende kracht uw contract aangepast en de onterechte in rekening gebrachte bedragen terugbetaald/verrekend ?

is het nog steeds niet opgelost en ook geen zicht op een oplossing dan zou ik toch richting de geschillencommissie gaan denken: http://www.degeschillencommissie.nl/home">geschillencommissie. u heeft een bevestigingsmail van uw contract wijziging dus u staat aantoonbaar in uw gelijk. u wordt momenteel gewoon 'getild' door vodafone om het maar plat te zeggen.

als je bij vodafone van 'de lopende band' af valt is het echt hopeloos. het netwerk van vodafone is goed maar de klantenservice (en blijkbaar ook de 'webcare') heeft erg weinig met 'service' te maken. het enige positieve aan de klantenservice van vodafone dat ik kan bedenken dat het niet nog slechter kan worden (kan alleen maar beter worden), in de categorie waardeloos is het de overtreffende trap hiervan (is mijn ervaring dan toch, ben daarom ook ex vodafone klant).