Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 12-04-2015 10:51:09
Computers & Telefonie

Kosten is/ra punt

Omdat te beroerd zijn om de link van diumenge te lezen en dus gewoon maar vanuit wat ze zelf vinden gaan antwoorden, zal ik daaruit citeren.

hier is de waarheid:
zowel kpn, als de provider waar je je aanvraag gedaan hebt kunnen dit weldegelijk regelen. ze doen dit alleen niet, omdat het heel veel geld kost. je provider mag deze kosten niet in rekening, omdat dit valt onder hun leverplicht. ze zijn je op dat moment liever kwijt als klant, dan dat ze een telefoonlijn voor je aan moeten leggen. wat de daadwerkelijke kosten zijn is afhankelijk van jouw situatie, maar hieronder vind je een kort overzicht van de geschatte kosten.

dus gewoon rekening doorsturen naar tele2

(zie link van diumenge)