Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 12-04-2015 18:59:21
Vakantie & Reizen

Nieuwe vraag & beant probleem

Beste tenormin,

het hangt van uw web browser af.
als ik klik op de link die edrick3 gegeven heeft kan ik voor doorklikken kiezen voor 2 opties.
als ik dit met chrome doe dan krijg ik bij allebei een 'blok tekst', hier een klein stukje ervan:
http://kassa.vara.nl/ nl kassa-online@vara.nl (kassa online) webmaster@vara.nl (webmaster vara) http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss copyright 2010-2015 vara news 60 http://kassa.vara.nl/img/header/kassa_logo.gif http://kassa.vara.nl/ http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/nieuwe-vraag-beant-probleem/?chash=0e2e6b964519fb05abf096e8e5a78c31 sun, 12 apr 2015 17:54:58 +0200 http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/nieuwe-vraag-beant-probleem/?


als ik dit met internet explorer doe dan geeft de eerste link wel een web-pagina en geeft de tweede ook 'deze feed bevat fouten'.
u bent dus niet de enige :-).

het ligt aan de web pagina's die blijkbaar niet door alle web browsers ondersteund worden. beetje slordig van kassa lijkt mij eigenlijk.