Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-04-2015 08:46:19
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Jimih schreef op maandag 13 apr 2015, 21:40: mja,
...na meerdere problemen heb ik het kastje opgestuurd, ik kreeg hem gemaakt teruggestuurd en ter compensatie een nieuwe erbij. alles werkt prima nu en ben goed tevreden over het kastje en ook de manier waarop ik geholpen ben.
zoals ik al zei duurt het soms wat te lang het antwoorden van jack maar verder denk ik dat met wat geduld er voor iedereen een oplossing is...

jouw verhaal sluit wel aan op mijn situatie, maar je blijft wel erg vaag. hoe lang heeft het in jouw situatie geduurd vanaf opsturen tot aan het moment dat er contact werd opgenomen en/of dat je het kastje retour kreeg? hetgeen ik mee zit, is dat er geen respons komt, ondanks meerdere contactpogingen.

wat wel vertrouwen wekt, is het feit dat jack hier nog gewoon reageert op de posts. wellicht dat hij ook nog even een reactie wil sturen op mijn verzoek (het liefst ontvang ik natuurlijk een werkend kastje, dan ben ik helemaal geholpen)