Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 14-04-2015 09:13:31
Computers & Telefonie

Onrechtmatige abonnementskosten

Beste bert 447,

ik heb uw gegevens erbij genomen en de bestanden op onedrive bekeken. hier zie ik inderdaad 2 maal aangegeven dat het abonnement 11-02-2015 in zou gaan.
in een volgende bevestiging is echter aangegeven dat het abonnement pas op 18-02-2015 zou starten.
mijn collega heeft per mail gereageerd op je case en feedback formulier, maar hier is kwalijk genoeg een fout gemaakt. in de beoordeling zijn de overige mails waarin 11-02-2015 als startdatum is vermeld, niet meegenomen.
ik heb hier, dankzij uw volledige bericht en bijbehorende e-mails, een betere kijk op en ben tot de conclusie gekomen dat u terecht in de veronderstelling was dat uw nieuwe red super abonnement actief was.

ik zal er zorg voor dragen dat de datakosten buiten de bundel in februari gecrediteerd worden. deze zullen verrekend worden met uw volgende factuur van eind april.

excuses voor de verwarring. hopende dat het hiermee naar wens is opgelost.

met vriendelijke groet,

mitch
vodafone 24/7 web crew