Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 14-04-2015 09:28:46
Computers & Telefonie

Niets extra,s van vodafone......

Beste pooljohnny,

ik vind het erg jammer om te lezen dat u zoveel problemen ervaart met deze bestelling. er zijn ingrijpende vernieuwingen geweest met ons klant- en ordersysteem en daar heeft u momenteel helaas even last van. (www.vodafone.nl/vernieuwing)

de overgang is al voltooid maar we zijn nu nog hard aan het werk om enige 'vastlopende orders' te verwerken. ik kan via deze weg helaas geen bestelling doorvoeren of een nieuwe aannemen. hiervoor kunt u contact opnemen met onze orderstatus afdeling of de telefonische verkoop afdeling waarmee u de bestelling heeft doorgenomen. https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
als u dit al gedaan heeft, is het helaas even afwachten totdat de bestelling helemaal geannuleerd of doorgevoerd is.

bent u momenteel niet bereikbaar, heeft u geen werkende simkaart of ervaart u andere praktische ongemakken? dien dan een klacht in via www.vodafone.nl/feedback om dit aan ons door te geven.

hopelijk is uw bestelling snel klaar voor verzending.

met vriendelijke groet,

mitch
24/7 web crew