Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 14-04-2015 09:44:07
Computers & Telefonie

Onrechtmatige abonnementskosten

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 14 apr 2015, 09:17]@vodafonewebcare

beste mitch,

het is toch eigenlijk te gek dat zulke fouten pas via dit forum worden opgelost? wat doet jullie klantenservice eigenlijk?

beste tijger1,

zoals u kunt zien in de bijlage van bert447 is het nu duidelijk dat op de automatisch gegenereerde mail vermeld is dat de overgangsdatum 11-02-2015 was. op onze eigen verstuurde bevestigingsmail, toen de verlenging daadwerkelijk is doorgevoerd, is pas de juiste datum vermeld.
deze eerste mail is niet meegestuurd bij de vorige ingediende klacht en dit is telefonisch ook niet aan bod gekomen. gelukkig was het hier wel direct duidelijk nu de mails naast elkaar zichtbaar zijn.

met vriendelijke groet,
mitch

vodafone 24/7 web crew