Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 14-04-2015 18:21:19
Geldzaken & Recht

Heeft de mediamarkt gelijk?

[quote=franca 46 schreef op dinsdag 14 apr 2015, 13:05]hierbij het antwoord van de mediamarkt:
vervelend om te vernemen dat uw product niet naar behoren functioneert. dit product dient u aan te bieden ter reparatie bij een media markt gevestigd in nederland. helaas kunnen wij niets anders voor u betekenen anders dat u deze zelf aan dient te bieden bij een nederlandse media markt. met vriendelijke groet, media markt eindhoven ekkersrijt
en natuurlijk ben ik bereid de portokosten te betalen.

simpel gezegd, dit zijn de spelregels en daar zult u het mee moeten doen.
het lijkt allemaal niet zo klantvriendelijk te zijn, maar dat zijn de risico's die u loopt door een product te kopen bij een bedrijf in het buitenland, want daar gaat het hier om in uw geval.
voor die € 10,00 zou ik geen gedoe aan m'n hoofd willen en zou de kabel voor eigen rekening vervangen.
indien u de mogelijkheid zou worden geboden de defecte kabel op te sturen naar mediamarkt nederland als bewijs van het defect, dan bent u nog duurder uit dan zelf een vervangende kabel te kopen bij een plaatselijke leverancier.