Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

po
pooljohnny - 14-04-2015 18:32:12
Computers & Telefonie

Niets extra,s van vodafone......


@ mitch

dat het systeem niet functioneert, daar word ik al vanaf 16-02 mee geconfronteerd, dat iedere medewerker meldt dat hij/zij er niks aan kan doen, is me inmiddels na de vele contacten over mijn orderstatus met de afd.telefonische verkoop,orderstatus afdeling, klantenservice ook meer dan duidelijk!.
op de vraag van tijger1 of jullie nog klanten houden op deze manier,zal het antwoord denk ik ja zijn, anders zou vf wel vlugger en adequater schakelen.

maar misschien is er nog een oplossing voor deze slepende kwestie,want ondanks het feit dat ik zonder hiervoor uitgenodigd was, heb ik een mail met diverse bijlagen naar webcare.nl gestuurd. en hier reageerde men op, dat het hele verhaal doorgestuurd is naar de technische dienst ipv de melding dat ik moet bellen over de status van mijn order en dat men er niks aan kan doen. o ja men excuseerde zich ook voor het ongemak...!

wordt vervolgd.