Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ai
airscan - 14-04-2015 20:49:46
Auto & Vervoer

Bestelling bij eurotops

Om op het eerste antwoord terug te komen, mijn echtgenote heeft al meerdere malen wat besteld
bij eurotops en ook gekregen, dus een verdachtmaking had ik niet,en op het bijgaande bestelformuilier stond dat men online kon bestellen dat heb ik ook gedaan, en toen maandag envanmorgen nog geen horloge was afgeleverd ben ik eurotops gaan bellen, de telefoon daar wordt behandeld door een klachten service een mevrouw wist mij te vertellen dat er niet online besteld en ook niet ideal betaald kon worden en wat ik ook opgaf van klantennummer en het bestel en artikel nummer zij kon volgens haar niets gevonden krijgen ik zat niet in hun bestand maar ik heb al wel eenrtekening van hun na dat ik het horloge vooraf betaald heb.

ra ra hoekan dat