Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beestenbus - 15-04-2015 17:35:57
Computers & Telefonie

Problemen met nieuw abonnement ben

Ook ik ben helemaal klaar met ben. zou 3 maart worden aangesloten. niets. maand later met oude provider gebeld. ze hadden geen nummerbehoud aangevraagd. zou nu per 15 maart worden aangesloten. niets. rare tweet als: fijn dat je vriend bent van ben maar de dag is nog jong. oude provider gebeld. ben heeft geen nummbehoud aangevraagd. een grote zooi daar. ik ben er klaar mee. telefonisch onbereikbaar. via facebook geen antwoord. alleen twitter werkt als je bv @consumentenbond gebruikt. via klachtencompas geen reactie. ze verzuipen in de klachten. graag media aandacht.