Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
michellemarkus - 15-04-2015 20:46:18
Geldzaken & Recht

Post nl verzend pakketje naar verkeerd antwoordnummer

[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 20:27].....bij het afgeven heeft de medewerkster van het loket een sticker geprint en deze op de doos geplakt......
ja, die print komt er ná het scannen van de barcode op de adressticker.

heeft ze dus een adressticker van een ander pakje gescand blijkbaar.

en dat heb je dan helaas niet meteen gezien.

heb geen barcode vooraf gehad van fonq enkel een ticket nummer en het antwoord nummer. tijdens het invoeren is ergens iets fout gegaan en is er het nummer van bon prix uitgeprint en op mijn pakketje geplakt.

maar verder niemand een tip waar ik naar kan verwijzen dat post nl verantwoordelijk is?