Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
respondent - 16-04-2015 09:08:10
Computers & Telefonie

Sommige ziggo zenders storen

[quote=haverkamp schreef op donderdag 16 apr 2015, 00:00]u blaast wel erg hoog van de toen.
zelf de inpandige kabels niet op orde, maar meneer wil geen vrije dag nemen.
pff wat denk je nou zelf?

hou je commentaar alsjeblieft voor je als je niet weet waar je over spreekt. de kabeling is zelf aangelegd door een ziggo monteur toen ik het abonnement bij hun startte. zoals ik al aangaf, de inferieure kabel is na 1-4-15 door ziggo vervangen door een beter exemplaar. de beeldkwaliteit is daarna een week prima geweest. de blokjesstoring op alle hd zenders was verdwenen. sinds eergisteren heb ik echter blokjesstoring op andere zenders gekregen, die ik de tijd ervoor nooit had. ik heb niets gewijzigd, dus moet het probleem ergens bij ziggo liggen.
mogen zij het ook oplossen, vind ik niet meer als normaal.