Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 16-04-2015 12:45:41
Computers & Telefonie

Herroepingsrecht en telefoonabbonement

U moet zich beroepen op het niet nakomen van de overeenkomst en het leveren van een wanprestatie.
het is verstandig om dit schriftelijk (per mail of brief) te regelen, waarbij u ben een termijn stelt (heel krap, bijv 7 dagen) waarbinnen dit abonnement nog in orde kan worden gemaakt, ook vraagt u een schadevergoeding voor de periode dat de overeenkomst niet is nagekomen.

lukt het ben niet om u binnen die termijn de overeenkomst na te komen, dan, zo stelt u, is ben in verzuim en zult u de overeenkomst ontbinden, waarbij de telefoon terug gaat naar de phonehouse.
verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 7 dagen.

de link van crewmember is hier niet van belang, omdat er naast een product ook een dienst moet worden geleverd.

ik lees de laatste tijd erg veel klachten over ben (niet alleen op dit forum)