Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 16-04-2015 18:47:11
Voeding & Gezondheid

Declaratie apotheek

[quote=ariekuij schreef op donderdag 16 apr 2015, 08:54]op 28 januari 2015 heeft de geschillencommissie zorg een klacht toegewezen aan een klant van een apotheek. die commissie was van oordeel dat er echt informatie moet zijn verstrekt en dat de apotheek moet bewijzen dat dat ook werkelijk gebeurd is. mijn zorgverzekeraar had al 2 x voor mij betaald terwijl er geen gesprek was geweest. met de uitspraak van die commissie in de hand kreeg ik van mijn zorgverzekeraar 2 x 6,36 terug als onverschuldigde betaling. en mij werd toegezegd dat de procedures zouden worden bezien. verder heb ik de consumentenbond geïnformeerd. die reactie wacht ik nog af. mijn advies aan iedereen die voor een soortgelijke wanprestatie van een apotheek betaald heeft: terug vragen bij je zorgverzekeraar loont de moeite. zeker als we het allemaal doen. en als die weigert kun je een klacht indienen bij de geschillencommissie. niet klagen dus, maar actie.

dan zullen er ongetwijfeld meer zaken gaan spelen.
.....[imet de uitspraak van die commissie in de hand...
kun je aangeven waar deze uitspraak te vinden is? bron?

met vr.gr.