Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 18-04-2015 12:09:09
Computers & Telefonie

Sommige ziggo zenders storen

Ziggo komt zn afspraken prima na en ook bij de klantenservice zijn ze heel vriendelijk. vorige week nog een afspraak gemaakt. ik kon er zelf niet zijn, maar met een paar extra telefoonnummers o.a. voor een stand-in kwam het allemaal goed.

sommigen hebben altijd wat te janken. hou ook eens op met het voortdurend quoten van meters tekst. we zijn hier echt niet op ons achterhoofd. de vraag staat bovenaan, dus wat mij betreft duidelijk. het is uiteraard wel de bedoeling dat alle reacties gelezen worden.

laten we verder maar blij zijn, dat wij niet zo'n claimcultuur kennen als in usa. voor dit soort kosten draait altijd de rest van de klanten op.