Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bex - 19-04-2015 11:54:26
Auto & Vervoer

Criminele anwb terror

[quote=mein33 schreef op zondag 19 apr 2015, 11:07][quote=franzisca schreef op zaterdag 18 apr 2015, 23:20]
dus komt het er op neer dat ik weer 155,85 moet gaan betalen. nou had ik dit geld niet bij de hand.

@franzisca,

indien uw auto onderweg gerepareerd moet en kan worden dan doet de anwb-wegenwacht dit ook voor u.
uiteraard moet het onderdeel dat vervangen moet worden wel door uzelf worden betaald, net als bij een garagebedrijf.
u hoeft de rekening ook niet contant bij de wegenwachtmonteur af te rekenen, het aan de wegenwachtmonteur afgeven van een éénmalige machtiging voor het te betalen bedrag is dan voldoende.
als u de aangeboden hulp om een reparatie die ter plaatse kan worden uitgevoerd, om welke reden dan ook, weigert dan houden uw rechten op hulp daarmee op.



helaas komt het vaker voor dat men vooraf al moet afreken voor er geholpen word en er geen mogelijkheid word geboden om achteraf te betalen zo als u vermeld.

wij hebben ene probleem gehad in belgie, een dynamo gaf te veel stroom nog geen maand geleden gemonteerd door een garage.

de telefoniste melde dat we naar een garage moesten om een nieuwe te laten platen wat dus betekende dat we een nieuwe moesten betalen en de net geplaatste weg gegooid geld zou zijn.

hierop besloten om een bedrijfsbus te halen en de wagen weg te slepen over de grens en op nieuw te bellen.

oplossing de snaar er af gooien tot we thuis waren en terug naar de garage en er was een omleiding nodig wat een bekende kwaal bleek te zijn van dit type.

conclusie hadden we weer geld uit kunnen geven en het probleem was gewoon weer terug gekomen en de nog geen maand oude dynamo.

of dat je in duitsland staat met een auto die ook niet wil starten en een gold cart lidmaatschap niet te vinden is in het systeem, 5 x moeten bellen en alle gegevens door moeten geven, let wel midden in de nacht.
dan word je wel ergerlijk als je 2 uur bezig bent om hulp aan te vragen en de extra telefoonkosten.