Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 20-04-2015 18:00:10
Computers & Telefonie

Telefoon voor de derde keer opsturen voor een reparatie?

Beste tomvdberg,

zie ook de link van edrick3. als ik u was zou ik de verkoper erop aanspreken en aangeven dat u de koop wilt ontbinden of een nieuw toestel.
het is blijkbaar niet zo gemakkelijk om uw toestel te repareren. het is al 2 keer niet goed gegaan (2e keer al weer snel hetzelfde mankement), dat belooft weinig goeds voor een derde reparatie.

ik zou sowieso terug gaan naar de verkoper als ik u was maar wie weet heeft u nog iets aan de volgende link, http://www.mobiele-telefoons.nl/acer/liquid-e3/vraag-en-antwoord/3g-instellingen-en-wifi#faq">3g instellingen en wifi acer liquid e3.