Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mokkelke - 20-04-2015 22:15:13
Computers & Telefonie

Mobiele telefoon van kpn

Hallo allemaal,
ik ga nu zeker terug naar de winkel, eventueel samen met de dames.
aurora1: ik heb samen met mevrouw op de telefoon geoefend. ze kende het vrij snel, maar als ze een week er niks mee gedaan heeft, is ze alle informatie weer kwijt en moeten we opnieuw beginnen. niet dat ik te beroerd ben om het opnieuw uit te leggen en ik heb dit zeker ook al verschillende keren gedaan, maar mevrouw is de telefoon meer dan beu en wil een gemakkelijke, een seniorentelefoon; grotere toetsen, makkelijker te bedienen, niet moeilijk met opnemen en afsluiten enz.
edrick3: nee, er staat geen datum op het formulier, daarom vind ik al helemaal dat ze het terug dienen te betalen.
pieter wolters: de kopers hebben duidelijk aangegeven wat ze wilde. ze wilde een telefoon die gemakkelijk te bedienen is voor hen, ouderen en ze hebben hem alleen maar nodig voor onderweg, als ze met de auto ergens naartoe gaan en pech hebben, dat ze dan één van hun kinderen kunnen bellen. nou echt gemakkelijk is deze telefoon niet, en ouderen die eigenlijk nooit eerder een mobiele telefoon hebben gebruikt, kunnen niet of niet goed overweg met touchscreen.
we hebben een andere telefoon gekocht, dat ook nog, maar nu wel een hele fijne seniorentelefoon, die ze wel goed kan bedienen, die heel gemakkelijk in het gebruik is.
dankjewel, allemaal voor jullie reactie!