Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-04-2015 11:01:19
Geldzaken & Recht

Maakt een geldstortmachine wel eens fouten?

Beste,

ik zie veel klachten over de stortautomaat van de ing. ook bij ons is een storting niet juist geregistreerd. wij hebben 2000 euro gestort. slechts 1000 euro is bijgeschreven. details zal ik jullie besparen. vervolgens verliep de procedure bij ons precies zo als bij al de andere gedupeerde waar ik het verhaal van heb gelezen . namelijk de bank geeft aan dat dit vaker voorkomt ze zullen het gaan uitzoeken. veel mensen krijgen na dit "onderzoek" van de bank nul op het rekest. (op een uitzondering na de bank heeft in een geval mensen schadeloos gesteld. deze mensen hebben de brief die zij van ing hebben ontvangen op internet geplaatst. hier heeft de bank dus schuld bekend). nu er zo verschrikkelijk veel klachten zijn en de eerste klachten al van jaren geleden ben ik ervan overtuigd dat de stortautomaten van de ing gehackt zijn of dat er ergens een achterdeur open staat bij de bank. als slachtoffer van deze truc sta je voor paal en bijna niemand zal je geloven. (en zo hoort het ook te gaan bij een goeie oplichtingstruc)
individuele zaken/ klachten leggen blijkbaar niet genoeg gewicht in de schaal om de ing tot actie over te laten gaan. ik wil alle gedupeerde oproepen om zich aan te melden op het volgende mail adres: inggedupeerde@gmail.com.
ik wil in eerste instantie alle verhalen verzamelen. graag alleen reageren als u kunt aantonen dat u een dergelijke klacht heeft/had lopen bij de bank.
als er voldoende aanmeldingen zijn zal ik opzoek gaan naar een advocaat of naar een instantie die deze zaak voor ons wil oppakken.
wij moeten dit niet over onze kant laten gaan. we moeten ons organiseren !!!