Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-04-2015 16:57:15
Computers & Telefonie

Vodafone: levert telefoon niet dat bij abonnement hoort

Verschrikkelijk, wat een verhaal. maar u bent nu op de goede weg, het kassaforum is inmiddels verworden tot de betere klantenservice van vodafone. het is mij niet helemaal duidelijk of u weg wilt, of dat u met een ruimhartige schadevergoeding bij vodafone zou willen blijven.

u moet nu zoveel mogelijk uw klacht verspreiden, kort het wel een beetje in, denk aan facebook en twitter van vodafone, aan klacht.nl en klachtenkompas.nl.
denk niet dat u het zonder hulp van internet aankunt, dat is een sprookje, zoals u inmiddels ook wel gemerkt heeft.

de webcare (onze trouwe klant) van vodafone zal zich hier wel snel melden. bedenk wat u het liefste wilt. blijven of vertrekken bij vodafone en zet daar vol op in.

overigens geld dat via een machtiging van uw rekening is gehaald, kunt u altijd terugvorderen, storneren! dus mocht de overeenkomst worden ontbonden, meteen de aansluitkosten storneren.