Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
boiler - 23-04-2015 04:38:26
Computers & Telefonie

Abonnement telefoon valt tegen

Even een paar dingen op een rijtje zetten:

de accu: dat was al bekend bij de introductie van dit toestel, kun je in feite niets meer mee.
de foutmeldingen: het schijnt dat het toestel niet goed is. ga terug naar de winkel en leg duidelijk uit wat het probleem is, dit lijkt me namelijk niet normaal. vraag ook even of ze iets met de foto's kunnen doen en kunnen kijken naar de niet werkende app's
het stof: snap ik niet, welke boxen bedoel je? is het geen stof dat zich ophoopt vanuit je werkomgeving?
een nieuw toestel krijg je niet zomaar. als je een verzekering hebt afgesloten meestel wel, gebruikelijk is echter dat men het toestel ter reparatie opstuurt.
hoe het toestel er uitziet is verder niet echt van belang, na een maand kan hij er niet afgeleefd uitzien...