Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
coco1954 - 23-04-2015 13:48:42
Computers & Telefonie

Geschil verzekeraar

[quote=hutch schreef op donderdag 23 apr 2015, 13:39]dag marianne,

verweg de meeste verzekeringsmaatschappijen staan er om bekend dat zij een demotiverende opstelling aannemen.

in gewoon nederlands: zij wijzen de meeste claims gewoon af, om reden dat zij hopen dat de klant daar genoegen mee neemt en niet verder 'zeurt'.

in uw geval blijven (!!) aandringen dat dit (wat zij beweren) absoluut niet zo is en aangeven dat u een formele klacht in gaat dienen als zij hun standpunt blijven handhaven.

mochten zij inderdaad volharden in hun standpunt, dan een klacht indienen.
zij moeten die klacht wel serieus nemen en een formeel antwoord geven.

daarna, als zij bij hun standpunt blijven, kunt u een klacht indienen (zoals boven aangegeven) bij http://www.kifid.nl/fileupload/klachtformulier2014.pdf]strongikifid/i[/b">.

succes.....