Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
digioma - 23-04-2015 14:39:55
Computers & Telefonie

Geschil verzekeraar

Heel vervelend, maar welke fouten heb je (mogelijk) gemaakt bij het invullen?
zelf had ik iets dergelijks - ongeveer 2 jaar geleden - maar dat is door mijn verzekeraar prima opgelost.
was bij onze dochter/kleindochters op bezoek. oudste kleindochter (toen 22 jaar) had haar vrij nieuwe laptop dicht in de hoek van de bank gelegd. bij het naar de bank lopen struikelde ik over hun hondje en ik trachtte mezelf overeind te houden maar kwam met m'n hand op de gesloten laptop terecht. helaas; door de plaatselijke druk is het beeldscherm gebarsten.
kleindochter heeft mij schriftelijk aansprakelijk gesteld bij mijn verzekeraar en ook de aankoopbon van de laptop meegestuurd., terwijl ik zelf ook direct telefonisch en schriftelijk dit ongeval heb gemeld plus de toedracht ervan.
laptop is bijna volledig vergoed door m'n verzekeraar. verzekeraars zijn niet zo negatief als wel wordt beweerd.
succes met de afwikkeling van deze zaak.