Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fi
fijvan - 23-04-2015 18:12:56
Computers & Telefonie

Geen diensten maar wel nota van provider caiway

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 18:05]..... in december 2014 had ik opzegging daarvan bij ziggo gedaan en ben bij tele2 aangemeld als klant.....
en zit je nu al bij tele2?
en zo ja met ingang van wanneer?
heb je een bewijs van opzegging van ziggo?
zo ja, stuur dan een kopie naar caiway met de hartelijke groeten. ;-)

ja, vanaf jan.15 zit ik bij tele2. ik heb via webmail bij ziggo gedaan maar nu kan ik niet terughalen omdat mijn ziggo e_mail adres bestaat niet meer.