Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

07
071anja - 23-04-2015 22:34:03
Computers & Telefonie

Wijziging in algemene voorwaarden vodafone?

Ja daar is vodafone goed in. alles eraan doen om je vast te houden als klant door het contract niet te verbreken of je het af te laten kopen. helaas beseffen ze niet dat je je klanten ook te vrede moet houden en zeker niet valselijk moet behandelen of zoals in mijn geval gewoon niet reageren op klachten en als ze dan wel reageren dan sturen ze de reactie naar een oude email adres terwijl je het goede email adres in de klacht hebt ingevuld. nee echt slim zijn ze niet bij vodafone wel doortrapt en zeer onbeschoft als je ze wijst op de fouten die ze maken. ze kunnen er namelijk niet tegen als je ze op hun fouten wijst. misschien hebben ze daar iets aan een soort van training in normen en waarden