Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frankv1971 - 24-04-2015 10:42:17
Elektronica & TV

Samsung ecobubble wasmachine

[quote=zoekster schreef op vrijdag 24 apr 2015, 10:39]ja, dat doen alle verkopers, je meteen doorsturen naar de fabrikant/toeleverancier. het beste kunt u nu in gesprek gaan met de verkoper en daar aandringen op gratis herstel.
wel vervelend dat u al heeft betaald, maar ik zou dat toch doen als ik u was. nu u bent doorgestuurd via de verkoper heeft u de juiste weg bewandeld.

een gezin met drie kinderen dan is het heel normaal dat je iedere dag een was draait.

we hebben nog niets betaald want de machine is nog niet gerepareerd! de monteur was er gisteren en kon onverrichter zaken vertrekken. niet het juiste gereedschap en niet alle reserve onderdelen bij zich die hij denkt nodig te hebben (waaronder een nieuwe trommel omdat hij verwacht dat deze stuk gaat bij het loshalen van een schroef).

dinsdag 2e reparatiepoging.