Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 24-04-2015 10:59:43
Computers & Telefonie

Slechte dekking 2g kpn

Wat u kunt doen is een ingebrekestelling sturen. dat moet je eigenlijk altijd doen als je van een contract afwilt, waarbij de prestaties die je als consument zou mogen verwachten niet worden gehaald.

bij een ingebrekestelling stel je een termijn waarbinnen de klachten moeten zijn verholpen. benoem klachten en ook hoe vaak. een termijn van 2 weken lijken me redelijk. worden die klachten niet binnen die termijn opgelost, zo stelt u, dan is kpn in verzuim en ontbindt u kosteloos de overeenkomst.
u verzoekt vriendelijk om een schriftelijk antwoord binnen 2 weken.

schriftelijk is per mail of per brief. u kunt kpn een aangetekende brief sturen of een mail, zolang u maar bewijsbaar maakt dat u kpn een ingebrekestelling heeft gestuurd. dateer mail of brief. noem uw klantnummer. zet als onderwerp in mail/brief 'ingebrekestelling'.

u moet wel aannemelijk maken dat uw klachten ernstig genoeg zijn om te ontbinden.