Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
ninapliek - 24-04-2015 14:20:11
Computers & Telefonie

Ziggo en de vaste klant

Dank jullie wel voor alle reacties.
even een up-date.
ben vandaag gebeld door ziggo en raad eens........
ik kan nu wel van pakket wisselen, hoef geen aansluitkosten te betalen en krijg ook de 3 maanden voor half geld.
ik had idd gedreigd met overstappen naar een andere provider en nu ging het dus wel.

even een tip voor mensen die ook een ander pakket willen, klant zijn van ziggo en van de aanbiedingen gebruik willen maken;

bel en zeg dat je je abo. wilt opzeggen dan wordt je doorgezet naar die afdeling en die hebben net iets meer bevoegdheid om je een interessant voorstel te doen dan de afd. klantenservice.
( dit was het advies wat ik kreeg van de medewerker die mij vanmorgen belde.)

groetjes ninapliek