Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sv
svliegen - 24-04-2015 16:39:14
Huishouden & Energie

Klantenservice blokker

Ik heb precies hetzelfde probleem. al 2 weken probeer ik de klantenservice te bellen vanwege een probleem met een loungeset.

telefonisch gigantische wachttijden of gewoon in gesprek. het formulier op de website meerdere keren ingevuld, niet eens een bevestiging van ontvangst, laat staan een inhoudelijke reactie. een mail gestuurd naar klantenservice@blokker.nl ook geen enkele reactie.

ja, op de website staat dat ze het druk hebben. maar je kunt het nooit zo druk hebben dat je niet binnen 2 weken een reactie kunt sturen.

het moet daar een totale chaos zijn. of zijn ze al failliet?