Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

07
071anja - 25-04-2015 09:33:40
Computers & Telefonie

Vodafone zeer onbeschoft/onredelijk

Er zijn mensen die zeggen dat ik het niet snap!!!! ik snap het heel goed. maar bepaalde mensen niet.
als er word gezegd dat ik qua ons bedrijf weinig werk heb en er een oordeel wordt geveld zonder alles goed te lezen...ja dan kan ik ook een bitch zijn. de opmerking man....ik ben een vrouw. het lijkt dat sommige mensen dus niet goed lezen of maar de helft. dat zelfde probleem heb ik met vodafone...
bedenk dat als je naar een winkel gaat omdat je auto niet start en ze blijven maar zeggen dat je banden goed zijn ...ja dan raak je geïrriteerd. zo ook in mijn geval..dus lees alles goed voordat je reageert. ik vraag me af of degene die het zielig vind ook zo zou reageren als die alles en dus niet alleen de rekening hem/haar zou overkomen er ook nog zo overdenkt. ik hoop als dit ooit mocht gebeurden deze persoon zich even achter zijn/haar oren krabt en even aan mij denkt!!!! gelukkig zijn genoeg mensen die wel begrijpen wat ik bedoel en voel. ik ben "zielig" die gene die dat schrijft is zielig want deze geeft een hele andere draai aan het geheel. het geheel is dat vodafone geen factuur met btw kan verstrekken terwijl dit niet zo moeilijk hoeft te zijn. na div. klachten via het klachten formulier en het krijgen van div. registratie nummers(op het goede email adres) geen reactie van vodafone. uiteindelijk er moeten achter komen dat je een mail gekregen heb op een verkeerde email adres terwijl je op het klachten formulier je email moet doorgeven en ze al naar het goede adres een x aantal bevestigen hadden gestuurd. zo kan ik nog wel even doorgaan.....het gaat niet meer alleen om de facturen maar de grove slordigheid waarmee ze werken