Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

07
071anja - 25-04-2015 12:33:30
Computers & Telefonie

Vodafone zeer onbeschoft/onredelijk

De link heb ik pas gekregen nadat ik geklaagd had over de facturen febr. en mrt.. ik heb deze link voor deze maanden te laat ontvangen. zoals ik al eerder gezegd heb....deze link was eerst nog naar een verkeert email adres gestuurd. en ook heb ik al eerder gezegd dat ik deze link gebruikt heb en dat voor de komende maanden er dus wel een goede factuur moet uitrollen. maar dat in de email van vodafone de suggestie gewekt wordt dat je met deze link ook nog een btw factuur kan krijgen van de maanden febr. en mrt. terwijl dit niet het geval is. wat betr. een prive abonnement die zakelijk gebruikt wordt, dit liep al jaren zo en er was nooit een probleem. ook de belasting had daar geen moeite mee. ik heb niet nooit omgezet omdat het geen probleem was en of gaf, toe nu toe dan. wat is de moeilijkheid nu voor vodafone om voor deze maanden de factuur aan te passen. ik vind als bedrijf dat je je klanten ook verplicht bent een stukje service te verlenen. jammer dat je nu over met omzetten van de bankrekening begint....is het te veel gevraagd om gewoon te reageren op het geen waar het nu echt om gaat. er wordt van alles gezegd en bij gehaald waar het totaal niet om gaat. het gaat er dus om dat een groot bedr. zoals vodafone niet in staat is 2 nieuwe goede facturen te sturen. en dat er allerlei andere fouten gemaakt worden en als ik hier dan over bel of schrijf dit beantwoord wordt met nog meer fouten. daar gaat het om en niet om al dat andere wat erbij gehaald wordt