Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 28-04-2015 03:07:55
Computers & Telefonie

Ziggo en de vaste klant

[quote=dirkrob schreef op woensdag 22 apr 2015, 20:01]hey nina,

collega van mij liep tegen hetzelfde probleem aan. de oplossing hiervoor was voor hem het abo opzeggen en bij de verkoop afdeling weer opnieuw aanvragen.

ligt er een beetje aan hoever je wil gaan. de meeste adsl providers verlengen wel.

heb onlangs gelezen dat je eerst 6 maanden geen ziggo-klant geweest moet zijn voordat je als nieuwe klant aangemerkt wordt dus die vlieger gaat ook niet meer op.