Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 28-04-2015 03:18:02
Computers & Telefonie

Ziggo en de vaste klant

Ook als je als vaste klant niet dreigt met opstappen dan valt er als vaste klant vaak wel wat met ziggo te regelen.

had paar maanden geleden interesse in een hd-recorder en heb gevraagd voor welke prijs ze deze aan mij konden aanbieden.
kreeg hem dan wel niet gratis (nieuwe abonnees wel) maar wel voor een hele schappelijke prijs waarmee ik akkoord gegaan ben en ben er erg blij mee.

ook heb ik nu tot 2 keer aan toe zonder dat ik erom gevraagd heb kosteloos extra zenders gehad.
eerst 2 maanden tv extra pakket en nu 6 maanden hbo.

problemen met blokken en haperen ontstaan vaak door de gebrekkige kabelinstallatie thuis.
door de steeds nieuwere technieken steekt de toegepaste kabelinstallatie erg nauw.
kabelinstallatie kan voor de verandering nog net voldoen en na de verandering niet meer.
als klant ben je daar zelf verantwoordelijk voor om ervoor te zorgen dat je kabelinstallatie up-to-date dus storingsvrij blijft.
goedkoop stukje kabel, stekker of versterker kan al roet in het eten gooien.
ook de manier waarop alles met elkaar verbonden is steekt erg nauw.