Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 28-04-2015 10:36:52
Computers & Telefonie

Vodafone zeer onbeschoft/onredelijk

Beste 071anja,

jammer dat u niet tevreden bent over de nieuwe opmaak van de factuur. vodafone heeft er voor gekozen om haar particuliere klanten een rekening te verstrekken met de kosten inclusief btw. voor het merendeel van onze particuliere klanten heeft dit de voorkeur. zakelijke klanten daarentegen kunnen een btw-specificatie van hun factuur opvragen (http://voda.fo/ne/ib5pn). indien u het nummer zakelijk gebruikt is het wellicht een optie om het contract over te dragen op uw bedrijf. meer informatie hierover vindt u op onze website: http://voda.fo/ne/3rqk6.

u vindt de specificatie van al uw oproepen, berichten en datasessies sinds kort inderdaad niet meer op de factuur zelf. u kunt dit inzien via my vodafone > 'rekeningen' > klik op de rekening waarvan u de specificatie wilt inzien > 'hoe is mijn rekening opgebouwd?' > 'toon details' > 'specificaties'.

met vriendelijke groet,
vera
24/7 web crew