Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

07
071anja - 28-04-2015 12:31:42
Computers & Telefonie

Vodafone zeer onbeschoft/onredelijk

Carola, dat iets wijzigt heb ik geen problemen mee. wel dat ik geen keuze had. als ik jaren lang bij jou werkzaamheden verricht naar tevredenheid maar er veranderd iets dan geef ik jou van te voren de keuze of je dat wil of niet. ik ga niet eerst werken en dan later zeggen ja maar de meeste klanten vinden dat fijner. en als je dan vervolgens daar over een klacht bij mij neer legt zal ik zeker dit naar tevredenheid proberen op te lossen. in ieder geval zal ik inhoudelijk ingaan op je klacht. mijn visite plaatje is dat ik wel oren heb naar eventuele klachten van klanten. dus maak je geen zorgen om mijn visite plaatje deze is meer dan perfect en levert nog steeds goed mond op mond reclame van daar dat ik hier geen reclame hoeft te maken. maar jij denkt dis anders over service naar je klanten toe. dit is voor jou bedrijf dus negatieve reclame