Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 28-04-2015 17:40:52
Garantie & Verzekeringen

Unigarant stuurt direct incassobureau

[quote=roger1979 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 16:51]
@gompy2, volgens mij geef ik aan dat de schuld zeker bij mij ligt, maar geef ik verder aan dat dit klantvriendelijker was geweest. dus een beetje jammer van je opmerking over het afschuiven.
het is ook afschuiven.
je geeft af op hun niet aanwezige klantvriendelijkheid, maar welke klantvriendelijkheid moet er dan zijn als een debiteur, een klant die in gebreke blijft met zijn betalingen?
jou achter je kont aanlopen?
eer er een incassobureau wordt ingeschakeld gaat er nog wel het één en ander aan vooraf, met name herinneringen, en dan duurt het nog normaal gesproken wel even eer er een incassobureau ingeschakeld wordt
die herinneringen heb je dus ook niet ontvangen omdat er geen nieuw adres bekend was.
het was dus nooit in je opgekomen dat je ergens nog een verzekering had lopen?
allemaal je eigen verantwoording dus.
in feite mag je nog blij zijn dat je in die tussentijd geen schadegeval opgelopen hebt of wat dan ook, dan was het vegen geweest voor je.
suc6 er mee.