Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 28-04-2015 21:24:07
Computers & Telefonie

Upc/ziggo

Beste lynn42,

u had een abonnement bij upc en dat is overgegaan in een abonnement bij ziggo.
tenzij u uw abonnement wijzigt heeft u nu toch nog steeds hetzelfde abonnement als dat u bij upc had tegen dezelfde prijs ?
wij hadden ook upc en nu dus ziggo. we hebben wel een ander abonnement dan u maar bij ons is het abonnement 1 op 1 overgegaan en is de prijs dus ook hetzelfde gebleven.

het is belachelijk als men u een soort van 'tegoed geeft om films te kijken' en dat dan later met u verrekend (de € 10,- per maand). dit mag natuurlijk zomaar niet, als dit een voorwaarde van ziggo is dan had men deze expliciet moeten melden bij de overgang van upc naar ziggo. kan me overigens ook niet voorstellen dat dit beleid van ziggo is, vraag ze als ze het nogmaals beweren om dit zwart op wit te bevestigen (dat zal men vast niet doen).

ik ben erg benieuwd wat er precies bij u gebeurd is. heeft u nog steeds uw zelfde abonnement ? als dat zo is meteen een klacht indienen.