Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shine - 29-04-2015 10:24:08
Computers & Telefonie

Upc/ziggo

De argumentatie van de ziggo medewerker is natuurlijk klinkklare onzin. vooraf moeten betalen voor een misschien gebruikmakend 'on demand' film huren....dan zou bij iedere abonnee een extra €10,00 er bij op moeten en er achteraf teruggestort moeten worden bij geen gebruik/afname.

ik keek trouwens wel even verbaasd op bij uw upc abonnementkosten. ik vroeg mij serieus af welk abonnement u dan heeft/had. bij mijn weten bestond er geen abonnement voor dit bedrag. alleen al voor de gewone kabel betaalde iedereen €16,00 per maand. dan heb je het meest basale tvpakket wat direct uit de muur komt, om het even op deze manier te zeggen. heb je er iets van telefonie en/of internet bij dan kom je toch écht boven die €29,95 per maand uit hoor.

weet u echt zeker dat u €29,95 per maand betaalde en niet in de laatste plaats, betrof die €29,95 niet een actie tarief met een bepaalde looptijd? en die looptijd is net gedurende de samensmelting afgelopen en gaat het tarief in dat normaal bij uw pakket hoort.
ziggo heeft nu verschillende actie pakketten waarbij ook een actietarief van 39,95 p/mnd de eerste 3 of 6 maanden van toepassing is. daarna schiet het bedrag omhoog naar het gewone geldende abonnementstarief bij het van toepassing zijnde pakket.

zoals u kunt lezen heb ik toch nog wat vragen bij uw topic.