Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-05-2015 15:20:03
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij in veel van bovenstaande comentaren niet kan vinden!
ik heb in februari ook een x9 gekocht. ook bij mij waren er opstartproblemen maar ben tot op heden
erg goed geholpen door jack.
het beantwoorden van mailtjes gebeurd practisch binnen een dag en zo nodig belt hij om mij verder te helpen.
ook over de service kan ik niet klagen. zo heeft mijn x9 problemen met ondertitelingen en het halverwegen weg vallen van de film.
jack heeft mij aangeboden om de x9 te voorzien van geheel nieuwe software waardoor de x9 veel sneller zal zijn.
persoonlijk vind ik dat er veel winkelketens een voorbeeld kunnen nemen aan de manier van probleemoplossing zoals jack dat doet.
hij vraagt mij wat hij kan doen om mij zo goed mogelijk naar mijn zin te maken.
mogelijk dat er inderdaad mensen zijn die minder goede ervaringen hebben met de x9, maar alleen die dingen worden uitgelicht. ik vind ook dat als er iets goed gaat bij een ondernemer dat dit ook zeer zeker benoemd mag/moet worden.
conlussie, ik ben zeer te spreken over de werkwijze van jack alsook de x9.