Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 03-05-2015 15:36:57
Computers & Telefonie

Ziggo

[quote=tijger1 schreef op zondag 3 mei 2015, 15:23]

je kunt juist bij een automatische incasso wel storneren. als je zelf betaalt, kan dat niet.

als er twee keer betaald is, zou dat betekenen, dat de ts een keer zelf betaald heeft en dat ziggo nog een keer heeft geïncasseerd. die laatste betaling kan dan doodsimpel gestorneerd worden.

dan ben ik door mijn wbv ooit voor 't lapje gehouden; zij hadden (per ongeluk) 2 maal de huur ingehouden en ik kon niet storneren. heb er bij de bank daarom ook niet om gevraagd, denkende dat zij wel beter wisten dan ik (automatische afschrijving). maakt niet uit in deze: de ts kan storneren, zoals is aangegeven door ziggo.