Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjjoppy
sjjoppy - 03-05-2015 18:27:34
Computers & Telefonie

Ziggo

Hallo trudel,
het teveel betaalde terugboeken.
storneren doet u zo:
terugboeken of blokkeren in mijn ing

log in op mijn ing via de knop ‘naar mijn ing’ (u komt dan -na inloggen- automatisch op de juiste pagina).
u kunt op het scherm ‘incasso’s’ een incasso weigeren of terugboeken.
u krijgt de melding dat de opdracht is ontvangen en dat deze binnen enkele dagen wordt verwerkt.
bij ‘terugboekstatus’ ziet u of de terugboeking is goedgekeurd, in behandeling of is teruggeboekt.
wilt u een incassant blokkeren? klik dan onder het tabblad ‘bedrijven’ op ‘bekijk incasso’s’ en dan op ‘rekening blokkeren’. uw geblokkeerde incasso is direct zichtbaar.
aangenomen dat uw bank ing is.
https://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/onterechte-automatische-incasso/index.html">klik
vr. gr.