Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 03-05-2015 19:27:56
Computers & Telefonie

Ziggo

Beste trudel,

als oud upc klant ben ik nu ook ziggo klant geworden. ik heb deze brief niet gehad en zie ook dat mijn abonnementsgeld één maal voor april is afgeschreven en dus niet 2 keer.
het valt me wel op dat de laatste tijd de klachten over ziggo komen van klanten die altijd al klant waren van ziggo en niet van de 'oud upc klanten'. voor mij werkt alles nog als van ouds, vind de site van ziggo wel erg traag maar zo vaak kom ik er niet op om mijn factuur of gegevens te bekijken (dus zo heel erg vind ik het ook weer niet).

de brief zoals u die beschrijft vind ik overigens van de zotte. u heeft 1 maal goedkeuring gegeven voor het afschrijven van het bedrag en vervolgens schrijft ziggo het 2 maal af.
dat dient ziggo zelf direct te corrigeren. het lijkt er wel op alsof ze gewoon 2 maal dezelfde gegevens voor incasseren naar de bank hebben gestuurd, een blunder van jewelste.

probeer zelf de incasso ongedaan te maken en als dat niet lukt spreek dan ziggo er op aan. ondanks dat het een fout is van ziggo en ze het toegeven betekent het nog niet dat ze het niet moeten corrigeren. automatische incasso betekent ook dat de 'incasseur' zich fatsoenlijk moet gedragen.