Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 04-05-2015 20:42:21
Computers & Telefonie

Hoge rekening kpn

Beste maarten82,

van alle mogelijkheden die ik heb gezien over het ophogen/verlagen van een abonnement is het altijd zo dat dat nooit met terugwerkende kracht gebeurd.
u heeft zich, zoals u zelf ook al aangeeft, in de winkel laten overhalen zonder dat u het zelf gecontroleerd heeft. niet netjes van de verkoper maar verkoop praatjes zijn soms mooier dan de werkelijkheid, dat weten we allemaal. tenzij u het gesprek met de verkoper heeft opgenomen is het zo goed als onmogelijk voor u om aan te tonen wat er destijds door de verkoper beloofd is. dat zal het woord van de verkoper tegen het uwe zijn.

ik zou als ik u was zo snel mogelijk alsnog uw 'compleet pakket' ingeschakeld zien te krijgen, dat levert u voordeel op als ik u goed begrijp.
ook met een bundel van 600 minuten waren er behoorlijk wat minuten buiten de bundel terecht gekomen. u kunt nog een keer uw ongenoegen aan kpn laten blijken maar er zal bijbetaald moeten worden. de vraag is alleen hoeveel. persoonlijk vind ik het aanbod van kpn om de helft van de belkosten buiten de bundel kwijt te schelden nog niet zo verkeerd, ik persoonlijk zou het accepteren (met gemopper uiteraard).

geen idee of het vaker voorkomt dat er gebeld wordt buiten de bundel. het hoeft niet vaak voor te komen om het kiezen voor 'bellen onbeperkt' toch rendabel te maken. waar u ook nog voor kunt kiezen is voor 1 abonnement met 'bellen onbeperkt' in uw gezin en met dat abonnement de langere gesprekken te voeren (als dat mogelijk is).