Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 05-05-2015 10:18:37
Huishouden & Energie

Verzendkosten showroom-fabriek bij retour

Als de kleur totaal niet overeenkomt met de 'voorbeeldtegel' in de showroom, dan heeft u een non-conform product geleverd gekregen, dwz dat de tegels niet beantwoorden aan de overeenkomst. in dat geval mag u kosteloze vervanging eisen van tegels die wel dezelfde kleur hebben als de voorbeeldtegel. kan de verkoper dat niet leveren, dan heeft u recht op ontbinding van de overeenkomst. ook de verzendkosten hoeft u bij ontbinding niet te betalen.

als de tegels wel dezelfde zijn als in de showroom of een marginale afwijking hebben (het blijft natuursteen), maar u heeft de kleur verkeerd ingeschat, dan zijn de verzendkosten redelijk om te verlangen van de verkoper.

het gaat dus om de tegel in de showroom, in hoeverre wijkt die af van wat u is bezorgd?