Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 05-05-2015 13:49:36
Computers & Telefonie

Verkeerde telefoon

Beste ch13l,

de klantenservice van vodafone heeft niet een echt goede naam.
uit uw vraag lees ik dat vodafone simpelweg de gemaakte afspraken niet nakomt, u teveel geld in rekening brengt en u simpelweg aan het lijntje houd.
als de leverancier niet levert en zijn afspraken niet nakomt kunt u het volgende doen, klik https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd">hier.

als ik u was zou ik gewoon de contract verlenging annuleren (vodafone komt de gemaakte afspraken niet na) en zeggen dat u uit gaat zien naar een nieuwe telecom aanbieder en op gaat zeggen (hoeft u dan nog niet meteen te doen). u mag gerust boos worden (dan komt u wellicht door de 1e lijn van de helpdesk heen die compleet waardeloos is). als u dreigt op te zeggen en u komt voorbij de 1e lijn van de helpdesk dan is er vaak wel meer mogelijk. het door u teveel betaalde bedrag moet u uiteraard ook terug eisen.

de keuze is aan u, vodafone is niet de enige telecom aanbieder (mocht u een andere telecom aanbieder kiezen let dan wel op de bereikbaarheid op voor u belangrijke gebieden).
ik zou wel in actie komen als ik u was, de mooie zoete praatjes zou ik niet meer slikken. het is natuurlijk volstrekt waardeloos wat vodafone u flikt.