Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 05-05-2015 17:46:45
Geldzaken & Recht

Oxxio

Beste eclipse,

erg bizar dat oxxio het zo onmogelijk heeft gemaakt voor u om contact op te nemen met ze.

het telefoonnummer van de oxxio klantenservice heeft u waarschijnlijk al, 0900-55 66 777.
het bezoek adres is marathon 5, 1213 pc hilversum (klik https://www.oxxio.nl/contact/adres-en-routebeschrijving">hier).

uw meterstanden moet u uiteraard door kunnen geven, een goede eindafrekening dient u ook te krijgen na uw overstap.
van uw meterstanden zou ik als ik u was een foto maken met een krant van de huidige dag er naast (de verhouding met oxxio is al niet best als ik het goed begrijp en dan heeft u achteraf nog bewijs in ieder geval). stuur de meterstanden desnoods aangetekend met de post naar het bezoek adres.
geen idee hoe het precies zit met eindstanden bij oxxio en begin standen bij nuon maar zou nuon als uw nieuwe leverancier u nog kunnen helpen om ervoor te zorgen dat in ieder geval uw juiste eindstanden bij oxxio worden gehanteerd voor uw eindafrekening ?

waarom werkt 'mijn oxxio' niet voor u ? hebben ze dat ook geblokkeerd ? als dat zou werken zou dat wel het meest eenvoudige voor u zijn.

u kunt een klacht indienen bij de geschillencommissie maar dat gaat voor u gewoon te lang duren volgens mij aangezien het zo eind juni is, klik https://www.consuwijzer.nl/energie/energiemarkt/toezicht/klacht-energiebedrijf-netbeheerder-indienen-bij-acm">hier.