Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 05-05-2015 17:34:46
Computers & Telefonie

Verkeerde telefoon

Kun je helemaal niets aan doen, ook jij gaat ze bij vodafone niet op andere gedachten brengen dat klanten in één keer helpen efficiënter, klantvriendelijker en bovenal goedkoper is.

zie hierboven wat te doen, vergeet niet op tijd uw abonnementskosten te storneren.

let op; vodafone gaat je overigens nog mededelen dat de telefoon nooit retour gekomen is (ook al zegt de correspondentie dat dit wel zo is). laat je hierdoor niet van de wijs brengen, ontvangstbevestiging van postnl zegt helemaal niets, echter je hebt het op hun voorwaarden zo verzonden (hopelijk heb je dit op schrift) daarmee is het hun probleem wanneer deze nooit aangekomen is, laat je dit niet in de schoenen schuiven door vodafone (en hun incassobureau).