Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 05-05-2015 21:23:14
Huishouden & Energie

Oxxio komt afspraken niet na én rekent opeens admin. kosten

[quote=peterkeller schreef op dinsdag 5 mei 2015, 20:09]
dus vooral geen aangetekende brief van € 7,95 sturen. weggegooid geld!

het gedrag van de medewerkers valt te omschrijven als halsstarrige agressief dictatoriaal intimiderend en inpalmen van de klant. erger kan niet.

mailen heeft geen zin. op de klachtensites wordt door een medewerkster bevestigd, dat oxxio mailberichten ongelezen weggooit. ook papieren post en zelfs aangetekende brieven worden weggegooid of zelfs teruggestuurd.

bellen kan ook niet. dan krijg je na 3 kwartier wachten op jouw kosten zo’n agressief dictatoriaal intimiderend figuur aan de lijn die je met als zijn lange ervaring gewoon van tafel veegt en zelf bepaald wat u mag zeggen. werkelijk geen land mee te bezeilen.

dit zijn de mailadressen:

klantenservice@oxxio.nl

oxxio-btc-foreward@mailuk.custhelp.com

bij de laatste ontvang je een ontvangstbevestiging. klinkt leuk, maar als ze je bericht niet aanstaan of niet willen ontvangen vertellen ze gewoon glashard dat je bericht ontvangen is.

kortom, een onneembare vesting, telefonisch onbereikbaar, post wordt massaal weggegooid, medewerkers die er niets van snappen en u kunt nog wel een half jaar wachten op de jaarafrekening. ze hebben namelijk ook nog eens een half jaar verwerkingstijd. zo kan je het eigenlijk niet moeten noemen; verprutsingstijd. niet alles in één keer goed doen, welnee, alles in één keer fout doen.

daarnaast zijn het grote fraudeur aan alle kanten. te veel om hier te vermelden. kijk eens bij netwerkkosten. het wettelijk maximum was vorig 245 euro, oxxio incasseert 248 euro. dus 3 piek maal 200.000 klanten netto in de zaak en geen haan dier er aar kraait. kijk maar eens op uw nota.


@ peter, die klantenservice heb ik al eens gedaan die komt gelijk terug van de postmaster
en als ik alles lees op google betreffende oxxio weet ik algenoeg he, maar ja ze kunnen mij geen inactiviteit verwijten, ik doe mn best om die gasten te bereiken , maar kom gewoon nergens doorheen, ik had in een ander topic over de ipad geschreven en de vastrechtkosten en zag hier de rest van hun handelen, en wilde graag adressen hebben, mja eentje in engeland ?? ... maar goed zal niet te lang schrijven anders komt er weer commentaar van tijger 1 en boller..