Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
ch13l - 08-05-2015 17:40:24
Computers & Telefonie

Verkeerde telefoon

Beste zoekster,

dank voor je reactie. ik ben ondertussen een maand verder, 4 telefoongesprekken meerdere klachten via vodafone.nl die gewoon nadat ze verzonden zijn nergens meer te vinden zijn. meerdere chats met vodafone mensen en ik kan zo nog wel ff doorgaan. als je al tijden een klant bent en nog nooit een betaling gemist heeft, voel je je aardig in de zeik genomen. ik moest een nieuw toestel (ouwe lag letterlijk aan barrels. eigen schuld) en degene die ik bestelde bij een webwinkel (zal geen reclame maken) was het net niet om de tijd te overbruggen tot ik hopelijk de s6 edge heb. die stuurde ik na 2 dagen retour. de dag erna kreeg ik een mail dat ze hem binnen hadden (niet eens aangetekend). een half uur later dat ze hem bekeken hadden en dat ik mijn geld terug kreeg binnen 5 werkdagen. het stond er zelfs na 2 dagen al op. dat is gewoon topservice. zo hoort het te gaan vind ik. niet aan het lijntje gehouden worden met onzinverhalen.